marți, 1 ianuarie 2013

YouTube a lansat o campanie de curăţare fără precedent


Celebra platformă de partajare de conţinut video YouTube a declanşat la începutul săptămânii trecute, o vastă operaţiune de curăţire, lucru care a doborât audienţa mai multor canale, potrivit presei franceze, scrie economice.net

În această campanie de demascare a "view-urilor" false, cel mai mult a avut de suferit canalul celei mai mari case de discuri din lume, Universal, care s-a văzut cu peste 1,1 miliarde de vizualizări şterse, scăzând de la 6,9 miliarde, la 5,8 miliarde.
La rândul lor, cei de la Sony-BMG au pierdut 99% din toată "audienţa", rămânând cu doar 2,3 milioane de vizualizări, de la 853 de milioane. Acestea nu sunt singurele exemple mai scrie sursa citată.
Deşi unii dintre reprezentanţii caselor de discuri au crezut la un moment dat că este vorba despre o eroare de ordin tehnic, un reprezentant al YouTube a lămurit lucrurile: "Nu este nici un bug şi nu este vreo breşă de securitate. Ne-am îmbunătăţit sistemul de măsurare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu