vineri, 8 martie 2013

Facebook, mai simplu şi mai eficient prin noul update


În câteva zile sau săptămâni, pagina principalâ de Facebook va gâzdui alt format al newsfeed-ului, cu un accent pe simplitate şi elemente împrumutate din aplicaţiile pentru mobile, scrie playtech.ro.

Deşi o schimbare atât de radicalâ a paginii principale nu va fi implementată în 24 de ore la totţ cei un miliard de utilizatori, Facebook a creat un site prin care să grăbiţi procedura în cazul vostru.Facebook.com/newsfeed vă permite să vă înscrieţi pe o lista de aşteptare.
Revenind la newsfeed, de acum înainte, acesta va fi axat aproape exclusiv pe imagini şi pictograme pentru filme de dimensiuni mari, plus multe categorii separate de conţinut.
Prin faptul că accentul pe conţinut este mai mare decât pe meniuri complexe şi multe butoane, similarităţile cu versiunea de mobile sunt mai evidente ca niciodată cu noul format de newsfeed.  Pentru o separare simplă şi eficientă dintre lista de conţinut postat de prietenii şi cel postat de organizaţii, vedete sau alte persoane, care nu vă sunt prieteni, dar le urmăriţi, aveţi butoane simple în partea stângă a meniului.
Deşi proporţional cu pozele cresc şi reclamele afişate pe Facebook, este interesant să vezi cum site-ul a devenit în mod subit dominat de conţinut vizual. Şi fragmentele din articole partajate pe Facebook au devenit mai mari cu acelaşi scop evident, de a fi mai lizibile şi de a oferi privitorului, din cât mai puţin click-uri, acces la un volum mai mare de informaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu