miercuri, 25 ianuarie 2012

Ce caută europenii pe internet



Site-urile de presă sunt vizitate de jumătate de utilizatorii europeni de internet. Asta arată o analiză ce se bazează pe cei aproape 380 de milioane de europeni care au fost online în luna noiembrie a anului trecut.


Astfel, cel mai accesat site de presă este cel al publicaţiei Daily Mail, pe care au navigat peste 20 de milioane de vizitatori unici. Acesta este urmat de The Guardian, iar topul cinci al site-urilor de presă se încheie cu ziare turceşti şi cu publicaţia germană Bild. Înainte însă de a accesa site-urile ziarelor, 10 % dintre utilizatori şi-au vizitat profilul de pe Facebook.

Şi site-ul Google domină clasamentul celor mai vizitate portaluri din Europa, iar printre site-urile cu o creștere rapidă a numărului de utilizatori se numără site-ul retailerului Kingfisher, cu o creştere de 21%. Creştere al numărului de vizitatori a înregistrat şi site-ul francez de filme AlloCine Sites, reţeaua socială LinkedIn şi site-ul de oferte Groupon, conform analizei ComScore.

Sursa: money.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu