marți, 27 noiembrie 2012

5 cele mai mari greşeli din IT&C în 2012


Iată cinci dintre cele mai mari eşecuri sau derapaje din industria de profil care s-au întâmplat din ianuarie şi pâna acum. Despre aceasta informează hit.ro.


1. Google Nexus Q


Nexus Q poate face streaming direct din Google Play Music, Google Play TV & Movies sau din YouTube şi are şi rol de amplificator audio. Sau, mai bine spus, ar fi trebuit să ofere toate aceste facilităţi. Cu un design destul de inspirat, noua „jucărie" a celor de la Google s-a dovedit un eşec din cauza „grămezii" de bug-uri software. Google a retras produsul înainte de a-l lansa comercial. Iar asta a fost o veste bună pentru consumatori, dar nu şi pentru companie.




2. Microsoft + Nokia = ?


Colaborarea dintre Microsoft şi Nokia nu a reuşit să convingă pe nimeni că acesta este drumul cel mai scurt pe care finlandezii trebuie să calce pentru a redeveni de succes. Un eşec dureros a fost înregistrat în acest an pe o piaţă extrem de importanţa: SUA.


Lansarea Nokia Lumia 900 nu a reuşit să trezească interesul americanilor pentru noile device-uri, de altfel foarte bune, născute din colaborarea Nokia - Microsoft. Să fie de vina lipsa de inspiraţie a departamentelor de marketing?




3. Hărţile Apple


Problemele pe care utilizatorii le-au avut cu hărtile Apple (Maps) au dus la pierderi de zeci de miliarde pentru compania americană. Apple s-a recunoscut învinsă temporar pe segmentul acesta şi chiar CEO-ul companiei, Tim Cook, şi-a cerut scuze faţă de fanii Apple pentru eşec. Apoi le-a recomandat să foloseasca produsele concurenţei, adică Nokia Maps sau Google Maps.




4. Listarea la bursa a Facebook


Toţi cei care l-au sfătuit pe Mark Zuckerberg să listeze compania la un preţ prea mare au dat dovada de o lăcomie incredibilă. Ei s-au  bazat şi pe naivitatea manifestată chiar de Zuckerberg în problema WallStreet, aşa că esecul listarii Facebook la bursa era ...garantat. Ulterior, dupa ce toată lumea a revenit cât de cât cu picioarele pe pământ, iar Zuckerberg a recunoscut că nu prea se pricepe la tranzacţii bursiere, cotaţiile Facebook au început să-şi revină.




5. Oprah: reclama la ipad prin intermediul ...Microsoft Surface


Celebra realizatoare TV Oprah Winfrey le recomandă tuturor şi pe toate căile să cumpere o tabletă PC Surface de la Microsoft, pentru ca produsul este „un fel de Mercedes Benz". Totul ar fi perfect normal dacă Oprah nu ar folosi un iPad de la Apple în timp ce face reclama pentru Microsoft.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu